desgin blog time

 
Det är en dag under att jag har upptagen så en vecka på jobb och har inte skriva på blogg längre därför att blir trött och ha inte tiden och pluggat snart färdigt för såklart. Kan under på juni och juli semester att sommarlov. Samtidigt att jag har tiden på jobb. Vad tråkigt att jag hade skriva inte för det är längesen och kanske, lättare på youtube eller vad ska göra jag nu. Känns om jag är trött eller stressigt. Ja det är lite jobbigt mer än tror men tänker postivit och allt i livet över. Hoppas blir det är kommer bättre sen. 
 
haha, ja jag inte lat för inget men tror inte och ide inget .... Sorry that x_X
 
Tack, det är min  tiden idag och saknas mitt kärlek men sista i lördags 3 dagar innan jag har inte prata med en person då. Jag vet att är upptagen från jobb och sin familjen då. Tycker att det är bra för hjälp med varandra och stöjda. 
 
Önskar att jag längtar efter träffas en person, mitt hjärta är står av på honom. Då vi är umgås och tar på tiden att lugnt ibland pause också chattar. Kan jag förstår nu, respekt och när han vill svara eller inte, hur blir se och hoppas att mår bra. Postivit, verkligen vi är starkt och kärlekfullt av hjärta för alltid. Aldrig sluta :D LOL, Vet aldrig att vad hänt i framtiden eller i månader. Hoppas vi är funkar och tanken bara riktigt på hjärta för våra. 
 
Glöm aldrig, vi hade skrattade och ring videosamtal är varandra längre men nu det är långt bort. Ja självklart, tycker om han är fortfarande därför att han är roligt och snäll, söt. fint , cool , skrattar, leende och är trevligt. Vi inte än träffas och få väntar, när det är bort Covid, kommer där nästa år kanske. Ska vi förklara och planera bara. Få se vad hänt?
 
Japp, jag har pluggar nu på lektion nu i teams och skriva. 
Vi ses! 
 
Zelda - xoxo - :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: